De tweede wandelcoach week komt eraan!

23 september 2019 - Heemskerk, Nederland

Met zijn zessen staan we in de startblokken om weer een week te gaan wandelen in het altijd prachtige zuiden van Spanje.

8D7D28D1-1139-4601-8C5F-5A3111ED714F

Van 24 september tot 1 oktober lopen we van Córdoba naar Castuera, zo’n 140 kilometer.

Afgelopen vrijdag hebben vier deelnemers nader met elkaar kennis gemaakt. Met een glas wijn werden tips uitgewisseld over schoenen, sokken, blaren, oordoppen, rugzakken afstanden en wat allemaal (niet) mee te nemen.

De weersvoorspelling belooft een stabiele, zonnige en vooral warme week, met temperaturen boven de 30 graden. Dat maakt het best zwaar om te wandelen met een zware rugzak, die nog zwaarder wordt door de liters water die meegenomen moeten worden want ook deze route is vrij stil en we zullen niet altijd een bar tegenkomen.

A838B3B2-9B9C-4A28-A772-A66624FB1D4B

Naast de warmte is er nog een andere zorg: twee afstanden zijn (ruim) boven de 30 km in plaats van de beloofde 20. Op internet wordt al druk gezocht  naar afsnijders of andere manieren om hieraan te ontkomen. We gaan het zien.

Qua coachen zal er elke dag aandacht besteed worden aan ontspanning en bewust en aandachtig wandelen, met al je zintuigen. Kom uit je hoofd, beleef de natuur en kom in contact met je lijf!

Drijfveren, de energie meter en belemmeringen komen voorbij en wie weet poppen er nog individuele coachvragen op.

Morgenochtend heel vroeg vliegen we naar Malaga en nemen meteen de bus naar Córdoba. In deze prachtige stad krijgen we een rondleiding in de Mezquita en overnachten in de mooie jeugdherberg aan het Plaza de Juda, middenin de historische joodse wijk.

Elke dag doe ik verslag met foto’s. Leuk als je ons volgt!

ACE825C5-D6CD-4736-B6BF-622F2FA4C176

1. Anne:
    23 september 2019
    Heel veel plezier, succes, inzichten en wijsheid gewenst Karin!! Buen Camino:)
  2. Monique Groffen:
    23 september 2019
    Heel veel zin in! De tas is gepakt met enkele niemendalletjes en wintersokken...neem ik wel of niet t juiste mee..wat een stress. We gaan t snel ontdekken. Kom maar opxxx
  3. Barbara van Offenbeek-Kuipers:
    23 september 2019
    Gaaf Ka, succes en vooral heb t fijn met z'n n allen!!!
  4. Denise:
    23 september 2019
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Plezier en geniet (en overkom die lange afstanden)
  5. Nynke Postma:
    24 september 2019
    Wow wat een uitdaging weer, ik ga het met plezier vanuit mijn luie bureaustoel volgen!