Wandelcoach week op de Camino Mozarabe vanuit Malaga van 2 tot 9 april: De Voorbereiding

19 februari 2019 - Velsen-Zuid, Nederland

19 februari 2019

Morgen vertrek ik naar Malaga om de wandelcoach week voor te bereiden. Ik neem zoon David (20) mee en het wordt een combinatie van chillen in Malaga en de wandelweek voorbereiden. We gaan de overnachtingsplekken bekijken, plekken om te eten en drinken en hoe de logistiek eruitziet vanuit Malaga en onderweg.

In april lopen we 6 dagen over de Camino Mozarabe, één  van de oudste pelgrimspaden in Spanje, die start in Malaga en eindigt in Santiago de Compostela. De dag afstanden zijn rond de 20 km met behoorlijke stijgingen en dalingen. Enige wandelconditie is dus wel nodig!

Wie zijn ’we’?

We zijn met acht vrouwen, vriendinnen en vriendinnen van vriendinnen, die zich opgegeven hebben. Op een enkeling na zijn we allemaal rond de 50 en hebben drukke levens

Een paar dagen geleden rondde ik de opleiding tot wandelcoach af en dit word mijn eerste wandelcoachreis.  Een try out dus!

Naast de fysieke uitdaging gaan we aan de slag met de coachvragen van de deelnemers; waar wil je deze week mee aan de slag? Wat houd je bezig? Wat zou je willen veranderen in je werk of je leven? Het kan van alles zijn, de bedoeling van deze week is, naast plezier en gezelligheid, dat het nieuwe inzichten oplevert.

Spannend dus.

Hoewel ik al veel (gedeeltes van) pelgrimspaden ofwel camino’s liep in Spanje liep ik dit stuk nog nIet eerder. Ben benieuwd welke avonturen ons te wachten staan!

Ik houd jullie op de hoogte,

groet Karin

1. Noella:
    Wat gaaf Karin !! Ik ga je zeker volgen 😀😀
  2. Denise:
    19 februari 2019
    Hoe leuk!! Ik wil je graag volgen!
  3. Trudie:
    19 februari 2019
    Helemaal jouw ding!! Fantastisch... buen viaje..
  4. Anne Kremers:
    19 februari 2019
    Leuk Karin! Ik ga je zeker volgen. Heel veel succes met het uitzoeken van accommodatie en zo. En veel plezier samen:) groet 🚶🏼‍♀️🌿🚶🏼‍♀️
  5. Jolanda:
    Benieuwd naar je ervaringen,succes Karin
  6. Karen Janssen:
    20 februari 2019
    Heel veel succes met dit mooie intitiatief👍
  7. Edith Krab:
    Go Karin. :-)
  8. AnneMarie:
    20 februari 2019
    ha Karin, veel plezier bij de voorbereidingen en straks bij je eerste wandelcoach week.
  9. Ellen Kemp:
    20 februari 2019
    Geweldig Karin, ik ben jaloers op “goede” voeten!
  10. Ellie Doorn:
    20 februari 2019
    Wat gaaf om zo een beetje met jullie mee te kunnen reizen Karin! Mooie dagen toegewenst en veel succes!
  11. Christien van Verseveld:
    21 februari 2019
    Superleuk Karin. You did it!Ik ga je volgen. Lijkt me heel fijn om (mee) te wandelen. Veel plezier en succes met de voorbereidingen!